
vilken lördag det blev!! Båda hästar vann. extra roligt 2 produkter Björn både varit med o köpt o fostrats från 1:a början med inkörning o fostran. Det var en bra nysatsning på unghästar för 2 år sen. Kul att Grois Bois är Karlstad ägd o att josef äger Thai Medina, Josef´s 1:a större seger o han var på plats. Fina pengar 1,5 miljon i varje lopp.
Bussarna har kommit hem från Sundsvall , de städades tankades o vädrades innan nya lastades på mot Solvalla, Stig får sova ens tund på em ska han till Mälarkliniken för operation av 2 hästs måndag,
Björn själv som alltid låg, – Det är all personal på Lökene + unghäst teamen som tillsammans skapar segrar, Broman som hjälpt oss med inkörningar varje år har haft båds i sitt stall
Björn segermiddag med Per på nån vägkrog mellan Sundsvall o Stockholm , eller blev det Mac Donalds hos ägarna till Grois Bois?
Solvalla iem med Margaretha lopp.

