
hästtransporterna framme i Sundsvall vid 8 tiden i morsen, sval o fin resa, regna i stort sett hela vägen upp.
Fika m äggmackor o vitamin dryck fanns med i bussen.
Årets varmaste dag på Lökene kl 10.00 i morsen då var det + 27 i skuggan . Idaf kör de in det nyplastade hö. de hann plasta innan regnet kom vid midnatt.
Björn framme på banan vid 13 tiden- Kör 1:a lopp i 4de före V75 börjar Mellby Maybe.
Josef kan få en höjdar vecka med Medina i sto loppet idag och Lion Express i sprinternästarn på torsdag,