Senaste
VÄLKOMMEN TILL STALL GOOP
- Måndag

Måndag – Tack till Mowhaks ägare som kom med ”kake” till 11 kaffet.
fortkörning från kl 8.00 – Sista heat 14.15 ( ensam heat Björn med Valle Du Moulin)
Extra kuskar i dag Steinar, Sjögren, Björn körde i alla heat, Groisbois som startar på lördag var med o gick rakbana ( Björn körde själv) Thai Medina ( Björn gick oss rakbana 12.15)
Per körde sista heat 10.00 , efter drog han till Halmstad med 2 hästar i försöken till Stosprintern.
Björn är på hemmaplan ikväll , Färjestad såg det ut som om det kan bli några segrar .
H . Gemma åker tillbaka till Frankrike för tävling denna veckan
- Rättvik

Rättvik dag 2 .
Var ska man vara om inte i Rättvik på midsommar,
Yrki platta till alla banorna igår em , för vi skulle få åska o regn, nu har de ändrat prognosen, moln o lite sol.
Björn hinner hem till 2:a halvlek i fotbollen sa han, hela Karlstad gungar i takt med fotbolls låtar.
Bra prispengar idag på Rättvik , får hoppas vi får med oss hem av prispengarna
Känner Du nån som är en bra kompis o gör mycke för travet – Sök pengar från Olle Goops minne. en som ideellt
jobbar.
Byt till Rättviks kanalen på TV datorn – Där ljuder Olles älsklings låt- Tacka vet jag dessa Rättviks pojkar- Gärdeby låten heter den,
,

