Senaste
VÄLKOMMEN TILL STALL GOOP
- ONSDAG

5 Segrar till Björn igår på Axvalla varav 3 var stallets hästar. Veckan har alltså börjat bra 4 segrar måndag oxså totalt 9
Stallvinnarna var, Petit Syrha, Lugano C och Lotus R.K
Planeringen i gång inför helgen , Bergsåker får bli 2 chaufförer o åka vid 3 tiden på lördag morgon, Vi har Årjäng på fredag kvällen oxså. + att vi oxså ska på dagtrav Solvalla söndag,
Bonnen har slagit ner hö igår, set kalasfint ut o i år mer hö på gärdena. Hinner få in allt i det fina vädret.
Bussarna tvättas idag o allt ska vara klart innan vi drar. uppåt.
,
- Måndag

Måndag – Tack till Mowhaks ägare som kom med ”kake” till 11 kaffet.
fortkörning från kl 8.00 – Sista heat 14.15 ( ensam heat Björn med Valle Du Moulin)
Extra kuskar i dag Steinar, Sjögren, Björn körde i alla heat, Groisbois som startar på lördag var med o gick rakbana ( Björn körde själv) Thai Medina ( Björn gick oss rakbana 12.15)
Per körde sista heat 10.00 , efter drog han till Halmstad med 2 hästar i försöken till Stosprintern.
Björn är på hemmaplan ikväll , Färjestad såg det ut som om det kan bli några segrar .
H . Gemma åker tillbaka till Frankrike för tävling denna veckan

